2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
عروسک جناب خان سایز بزرگ

عروسک جناب خان سایز بزرگ

عروسک جناب خان سایز بزرگ

قیمت با تخفیف یک ماهه: 43,000 تومان

عروسک جناب خان اورجينال عرضه شده در 2 سایز کوچک و بزرگ داراي كد تاييد صحت كالا با قیمتی مناسب از این فروشگاه





جناب خان شخصیت کارتنی و محبوب را میتوانید همینک با قیمتی مناسب از این فروشگاه تهیه نمایید این عروسک از جنس بسیار با کیفیت با هلوگرام برای شما ارسال خواهد شد سایز کوچک این محصول 55 سانتی متر و سایز بزرگ آن 70 سانتی متر میباشد.

عروسک جناب خان

اين روز ها همه جا صحبت از عروسكي متفاوت گوش مردم را نوازش ميدهد. عروسكي كه با شخصيت مهربان و البته رك خود مردم را به خنده وا داشته است.جناب خان شخصيت معروفي كه همانند عروسك هاي مجموعه ي كلاه قرمزي محبوبيت بسياري در بين مردم پيدا كرده است.به طوري كه بيشترين مخاطب آن را بزرگسالان تشكيل مي دهند.
این عروسک 100% اورجینال بوده و دارای داراي كد تاييد صحت كالا و هولوگرام می باشد و در 2 سایز کوچک و بزرگ با کیفیت بسیار عالی تولید شده است.

قیمت عروسک جناب خان
عروسك ها در بين مردم طرفداران زيادي دارند، شخصيت هاي كارتوني كه در سريال ها و برنامه هاي مختلف وجود دارد باعث مي شود تا مردم دوستدار آن ها باشند، اينبار با عروسك جناب خان در خدمت شما هستيم.
عروسكي كه به شما معرفي ميكنيم علاوه بر شناخته شدنش در بين كودكان، در بين بزرگسالان هم طرفداران بسياری دارد. جناب خان مدتي است در برنامه ي خندوانه به كارگرداني رامبد جوان بر روي آنتن و از شبكه ي نسيم پخش مي شود. از اين رو كه هميشه و در همه جاي دنيا شخصيت هاي برتر، داراي طرفداراني هستند، ما نيز بر آن شديم تا اين عروسك زيبا و شاد را در بين طرفداران اين مجموعه و دوست داران جناب خان تهيه و توزيع كنيم.

خرید اینترنتی عروسک جناب خان

خرید سایز کوچک با قیمت : 33000 تومان


خرید سایز بزرگ با قیمت : 43000 تومان

سایزبندی عروسک جناب خان:
سایز بزرگ:
قد عروسک: 70 سانتی متر
قد دست های عروسک: 28 سانتی متر

سایز کوچک:
قد عروسک: 55 سانتی متر
قد دست های عروسک: 20 سانتی متر

توزیع اینترنتی عروسک جناب خان

جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش جنوبی و سپس در سری دوم و سوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. صدا پیشگی این عروسک به عهده محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهده مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. او علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد.

فروش عروسک جناب خان

او با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد. او اصطلاحاتی برای خود دارد که بعضی از آنها عبارتند از: میام براتا، هه هه و... از خصوصیات بارز جناب خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد.

سایت عرضه عروسک جناب خان
ويژگي هاي عروسک جناب خان اورجينال:
- ارائه شده در 2 سایز بزرگ (70 سانتی متری) و کوچک (55 سانتی متری)
- استفاده از الياف نرم در توليد عروسك فوق العاده با كيفيت
- داراي دوخت عالي
- داراي شباهت فراوان به عروسك اصلي (صد در صد اورجينال)
- توليد شده توسط دستگاه هاي پيشرفته دوخت
- داراي كد تاييد صحت كالا
- دارای هولوگرام و اتيكت جناب خان

عروسک جناب خان خرید

عروسک جناب خان خندوانه


خريد محصول عروسک جناب خان سایز بزرگ :
براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب تحویل و چک نمایید، سپس وجه عروسک جناب خان سایز بزرگ و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد.
43,000تومان


برچسب ها: عروسک جناب خان سایز بزرگ ,
43,000 تومان تومان

بوت خیابانی مردانه و زنانه AAL

کفش ساقدار دخترانه Vans طرح OldSkool

ساپورت بهاره طرح جين

مانتو تابستانه طرح روزان

مانتو تابستانه طرح فلورا

مانتو تابستانه طرح گلوریا