2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ریش تراش اسپرت من sport man

ریش تراش اسپرت من sport man

ریش تراش اسپرت من sport man
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000 تومان
خرید پستی

ریش تراش اسپرت من sport man

ریش تراش مسافرتی اسپرت من sport man قابل استفاده با دو عدد باتری قلمی می باشد .این ریش تراش در سایز کوچک 10*5.5 *3.5 بوده که براحتی قابل حمل در مسافرت و یا حتی جیب بوده و با دارا بودن چراغ ال ای دی استفاده از دستگاه در محیط های تاریک را برای شما تسهیل نموده است.

حداکثر زمان تخمینی استفاده مفید از این دستگاه 60 دقیقه می باشد بعد از این مدت باید اقدام به تعویض باتری ها نمایید. این ریش تراش با ابعاد کوچک ، بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت می باشد . دو تیغه شناور مجزا در این مدل به تمامی نواحی صورت و گردن به راحتی دسترسی پیدا کرده و اصلاحی آسان و تمیز را برای شما فراهم می آورد.

از مزایای این مدل ریش تراش می توان به جدا شدن آسان تیغه ها از بدنه اصلی اشاره کرد که میتوان به راحتی آنها را با آب شستشو داده و تمام موها را از آن پاک کرد .شما همچنین میتوانید بعنوان چراغ قوه در مواقع لزوم از نور ال ای دی چراغ این دستگاه کوچک و جیبی استفاده نمایید.

قیمت این محصول 30000 تومان



قیمت : 30,000 تومان
خرید پستی


برچسب ها: ریش تراش اسپرت من sport man ,
30000تومان تومان

موزن سوییچ بلید

گیره بافت مو Criss Crosser